پرنسس ملودی

قرار نی نی سایتی

1389/10/26 18:10
نویسنده : مامان
547 بازدید
اشتراک گذاری
دیروز قرار بود چند نفر از دوستان نی نی سایتی رو در سرزمین عجایب ببینیم که به علت شلوغی خیلی زیاد و اینکه من تلفن بچه هارو نداشتم وانها هم محل قرار رو تغییر داده بودن ما و پگاه جون مامای پندار پیداشون نکردیم و هی گشتیم و هی گشتیمو هی گشتیم تا اینکه در اخر تصمیم گرفتیم بریم گردشی کنیم تا خستگی از تن به در بریم

ملودی قبل از قرار

اینا نقاشیهای منه هر روز کافیه از2فرسخیه حموم ردشیم می گم حموم حموم رنگ رنگ انقدر میگم تا مامانی من رو میزاره حموم و من تقریبا 3 ساعتی اون تو نقاشی و کف بازی و اب بازی می کنم بعد که دیگه حسابی سیر شدم و مامانم از حال رفت میرم بغل مامان یعنی بریم دیگه



بعد از قرار دماغ سوخته ایی

تاتر کلاه قرمزی















پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Maman o babaye celine
21 آبان 95 19:17
دخترتون خیلی نازه و خوشگله خدا براتون حفظش کنه خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنین