پرنسس ملودی

ملودی استار و فیگورای اتلیه ایی در 1 سالگی

1389/10/26 18:10
نویسنده : مامان
388 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان زیادی ازم خواستند تا نحوه درست کردن لباس توتو بنفش وصورتی تولد ملودی رو توضیح بدم

توتو بنفش:

کش پهن به اندازه دور کمر نی نی 2 وجب بزرگتر بگیرین

تور به رنگ دلخواه (من تو اکثر وب ها که گشتم توتو هایی که هارمونی رنگی دارند یا ازرنگهای متضاد استفاده کردند زیباتر بودند تا یک رنگ)بلندی یا کوتاهی دامن سلیقه ایه ولی من دوست داشتم میشینه فقط انگشتان پاش معلوم شه

ربان پهن هم رنگ تور

یه سر کش پهن رو ببندین به میز وتورهاتونو دولا کنین و برش هایی با عرض کم بدید بعد از طرفی که تورتون دولا شده به کش گره محکم بزنین(اینکار برای منی که خیاطی بلد نیستم  اگه خیاطی بلدین می تونین پرچین روکش بدوزین) بعد نوبت تور بعدی و گره محکم و فشردن تورها بهم دیگه انقدر اینکارو انجام بدین تا به پف مورد نظرتون برسین بعد در نهایت یه ربان پهن همرنگ رو بزارین رو گره ها و و کوک بزنین تا تورهای گره خورده تن نی نی رو اذیت نکنه  حالا موقع پرو کش رو دور کمر نی نی گره بزنین و و روبان رو از پشت پاپیون  ولذتش رو ببرین ( من یه روبان پهن ساتن دیگه گرفتم و پاپیون کردم و جلوی دامن کوک زدم )

سرهمیه صورتی:

سرهمیه ساده

روبان حریر که دوسرش ساتن باشه

روبان رو دولا بکنید و با چرخ پرچین دور کمر سر همی بدوزین مال ملودی دوردیفه و دور سر شونه ها به همین ترتیب روبان رو از وسط تا کنین و دور سر شونه ها پرچین بدوزین اینکارو من نکردم خاله ام انجام داد البته هر دو لباس کار من نبود ایده اش رو من از نت گرفتم بعد ازکلی جستجو و توتو رو می خواستم خودم درست کنم که دستم بدجور با چسب تفنگی سوخت و نصفه موند بقیه زحمت اون روهم دوستم کشید و من براش توضیح دادم

امیدوارم متوجه شده باشین باز سئوالی بود درخدمتم

تاج و چوب جادو و تل صورتی رو از بهار خریدم










پسندها (1)

نظرات (0)